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본지, 인도 인사이드패션과 기사교환, 광고제휴 협정 체결
등록날짜 [ 2013년09월07일 00시00분 ]

기사교환,광고제휴 협정 체결후 악수하는 조영준 발행인(우)과 Sanjay Chawla 인도인사이드패션 발행인(좌) 본지는 창간 17주년을 앞두고 인도 패션 전문 매체인 인사이드패션( www.fashionatingworld.com )과 기사교환 및 광고제휴(종이신문+온라인 매체 포함) 협정(MOU)을 맺었습니다.

본사 조영준 발행인과 인도 인사이드패션(INSIDE FASHION-INDIA) 산제이 차울라(Sanjay Chawla) 발행인은 지난 6일 코엑스 1층 PIS 전시장에서 만나 협정 조인식(사진)을 갖고 앞으로 상호 윈-윈 성장과 함께 강력한 국제적 협력 네트워크를 통해 긴밀히 교류해 나가기로 했습니다.

이에따라 본지는 [패션저널]-[텍스타일라이프]가 보유한 국내 뉴스를 세계 13개국(네덜란드,벨지움,덴마크,스웨덴,독일, 이탈리아, 프랑스, 스페인, 스위스, 러시아, 영국, 미국, 인도)과 글로벌 네트워크(www.fashionunited.in)를 구축한 인도 인사이드패션에 제공하는 길을 열었으며 인사이드패션도 그들이 보유한 영어 뉴스를 본지 홈페이지를 통해 전달할 수 있는 계기를 마련했습니다. 광고 역시 두 회사가 맺은 협정에 의해 상호 교환 되며 수익 발생도 분배하게 될 것입니다. 

본사는 지난 2008년 중국 방직복장(중국어)과의 기사교환 및 광고 제휴 협정에 이어 이번 인도 인사이드패션(영어)과의 제휴를 잇따라 성사시킴으로써 국내 섬유패션 전문지 가운데 가장 앞서 나가는 글로벌 네트워크망을 구축했습니다.

아울러 본지는 중국어권에 이어 영어권의 글로벌팀을 새롭게 재편 확대해 영어 뉴스의 비중을 더욱 높여나갈 방침입니다.
 
이번 양사의 협력 체결은 다자간 FTA 체결로 자유무역이 확대되고 있는 가운데 중국을 위협하며 세계 섬유패션산업의 중심 국가로 도약하고 있는 12억 인구의 인도 뉴스를 보다 가까이 접할 수 있는 계기가 될 것입니다.

또한 영어권의 주요 정보를 신속하게 국내 독자들에게 제공함은 물론 점차 규모가 확대되고 있는 한-인도 양국의 무역과 교류에도 큰 도움이 될 것입니다.

본사는 이번 협정을 계기로 섬유패션 뉴스의 글로벌화에 더욱 박차를 가해 나가겠습니다. [패션저널][텍스타일라이프] 편집국.(패션저널&텍스타일라이프 ⓒ세계섬유신문사)

Established MOU with INSIDE FASHION-India

 Our journal, Fashion Journal-Textile Life has established the Memorandum of Understanding(MOU) in advertisements and article exchange with INSIDE FASHION-INDIA (www.fashionatingworld.com) which is professional media specialized in fashion in India just before our journal's 17th birthday.
 
  Cho Youngjun, the publisher of Fashion Journal-Textile Life and Sanjay Chawla, the publisher of Inside Fashion(India) met at PIS Exhibition in Coex on Sept. 6, and had a signing ceremony, agreeing on close relationship through the international cooperation network.
 
  Hereupon we have opened a way to deliver our news to 13 countries (the Netherlands, Belgium, Denmark, Sweden, Germany, Italy, France, Spain, Switzerland, Russia, U.K., U.S.A., India) and INSIDE FASHION-INDIA which has just established the global network. INSIDE FASHION-INDIA(www.fashionunited.in) has also had the platform to relay their English news through our journal homepage. Advertisements will be exchanged between two journals through this MOU and the profits will be divided, too.
 
  We have taken the lead among many domestic fashion journals by having established global network with INSIDE FASHION-INDIA(English) since we entered into MOU with T EXTILE APPAREL WEEKLY(Chinese) in 2008.
 
  With this relationship, our journal is going to put efforts in carrying more English news by reorganizing our Global Team in English as well as in Chinese.
 
  This MOU will serve as a momentum to have access to the news of 1.2 billion Indian people who are trying to enter the center of textile industry while free trade is expanding through multilateral FTA negotiations.
 
  Additionally, this will promote more trade between two countries as well as supply our readers more quickly with useful information of English speaking countries.
 
  We will accelerate into the globalization of textile-fashion news on the basis of this MOU.
(Fashion Journal &Textile Life  ⓒThe World Textile Newspaper)

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